Nejširší nabídka papírových tašek. Vše skladem!

 

Sdělení na reklamních taškách vítězí

Sortiment reklamních předmětů je stejně jako všechny ostatní nosiče reklamy neustále podrobován nemilosrdným průzkumům účinnosti. Není divu, jsou to základní údaje pro sestavení efektivního mediamixu.

Reklamní dárkový předmět může z rukou příjemce letět rovnou do koše, což současně symbolizuje vyhozené investice zadavatele, nebo bude naopak denně používán, nejlépe na veřejnosti. Pak se stává nejefektivnějším nástrojem komunikace.

 taky_linka

Potvrzuje to aktuální výzkum Advertising Specialty Institute z USA, který sleduje náklady na jeden reklamní účinek (CPI) u různých reklamních médií. Reklamní předměty svou efektivností vítězí nad TV spoty v hlavních vysílacích časech i nad reklamou v rádiích a na internetu. Umístily se jen těsně pod inzerci v celostátních magazínech a v denním tisku. Výzkum neřešil CPI v jednotlivých kategoriích sortimentu, ale počty reklamních účinků ano. V zámořských anglosaských destinacích, v USA a v Sydney, zvítězily reklamní tašky s téměř šesti tisíci účinky za jeden měsíc! Podobně úspěšný je reklamní textil. To, co je nošeno viditelně na veřejnosti, prostě vítězí.

 

Další zajímavý údaj z průzkumu v USA vypovídá o tom, proč si respondenti reklamní a dárkové předměty nechávají. Celých 77 % respondentů je dále používá pro jejich účelnost a praktické využití. A co může být v denní praxi užitečnější, než reklamní taška?!


Papirove tasky  >> Reklamni papirove tasky
Svět tašek - výprodej papírových tašek Svět tašek - papírové reklamní tašky


you tube Facebook Pinterest Instagram Viemo LinkedIn Slideshare Google + twitter
Naši partneři  /  Mapa webu  /  Administrace


Copyright © 1998-2017 |  SVĚT TAŠEK spol. s r.o.  - papírové tašky a taška na víno - online prodej, výroba papírových tašek na míru a potisk papírových tašek.