Nejširší nabídka papírových tašek. Vše skladem!

 


Články > VELETRHY A VÝSTAVY POŘÁD TÁHNOU


Přidáno: 09. 06. 2016

Výstavy a veletrhy byly a jsou důležitou součástí marketingového mixu. Je pravda, že v uplynulém desetiletí jim mnozí odborníci věštili zánik, protože je měly nahradit nové technologie a nové formy elektronické prezentace. Skutečnost je ale taková, že na významných akcích přibývá nových vystavovatelů.

 

Atmosféra těchto veleakcí s jepičím životem byla vždy výjimečná. Pro dnešní šedesátníky, kteří žili v Praze nebo v Brně, byly veletrhy za hlubokého totáče naprosto výjimečnou příležitostí, jak přičichnout k nedostupnému světu za železnou oponou. Šikovní kluci na výstaviště vždycky nějak proklouzli a pak už se mohli jen opájet vlnami nevídaných světel, barev a vůní. Skok z šedivých a špinavých městských ulic, které „zdobily“ maximálně červené transparenty k nějakému výročí, byl obrovský!

 

Šokující bylo už to, že všichni ti krásně oblečení a upravení lidé hovořící cizími jazyky voněli! Usmívali se, mluvili klidnými optimistickými hlasy a nesmrděli potem, ale voněli. Tím ale čichové orgie nekončily. Nějak „jinak“ vonělo všechno. Krásně nabarvené a polepené stánky i exponáty – když to byly strojírenské výrobky, vznášela se nad nimi vůně nové pryže a vysoce nablýskaných laků. Voněly i katalogy, brožury a letáky s krásnými obrázky na křídovém papíře, kterých, i když měly nesrozumitelný obsah, bylo nutno odnést z veletrhu co nejvíce. Stejně jako potištěných tašek, které pak byly vysoce ceněným zbožím na dětských výměnných burzách. A nejen dětských. Kráčet po ulici s pestrou „zápaďáckou“ taškou bylo prestižní záležitostí i pro mnoho dospělých.

 

Čas oponou trhnul, ulice našich měst jsou barevnější, veselejší a čistší, a nestojíme frontu na košík ve smradlavé samoobsluze s poloprázdnými regály, ale nakupujeme ve voňavých obchodech přecpaných zbožím. A veletrhy ztratily punc západní exotiky a jsou důležitým marketingovým nástrojem a místem pro obchodní jednání. Kromě prostoru pro nabídku zboží a služeb je to velká příležitost podívat se na to, jak se světem komunikují konkurenční firmy, jaké například používají propagační předměty.

 

Je to proto i velká přehlídka firemních potištěných tašek. Protože reklamní taška a veletrh patří neodmyslitelně k sobě! Tady je nejlépe vidět, jakou pozornost která značka tomuto vysoce užitečnému reklamnímu nosiči věnovala, s jakou nápaditostí jej připravovala. A dnes už se tímto způsobem prezentuje i „zelené myšlení“ firmy, takže nepřehlédnete, že jasně vedou recyklovatelné papírové tašky!


< Zpět na seznam článků

Papírové tašky  >> Aktuality ze světa papírových tašek
Svět tašek - papírové reklamní tašky


you tube Facebook Pinterest Instagram Viemo LinkedIn Slideshare Google + twitter
Naši partneři  /  Administrace


Copyright © 1998-2017 |  SVĚT TAŠEK spol. s r.o.  - papírové tašky a taška na víno - online prodej, výroba papírových tašek na míru a potisk papírových tašek.

Společnost SVĚT TAŠEK spol. s r.o. používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech. Více informací.

Souhlasím s využíváním cookies