Nejširší nabídka papírových tašek. Vše skladem!
Články > RADOST Z FARMÁŘSKÝCH TRHŮ
Přidáno: 31. 05. 2016
Ten rozdíl cítíte, vidíte a slyšíte. V neosobním supermarketu jste sami jen se svým nákupním seznamem a vozíkem. Zboží je prefabrikované, například jablka jsou jedno jako druhé, což je nejen proti přírodě, ale i proti vašim smyslovým prožitkům – tu chuťovou impotenci ovšem poznáte, až když si do jablka kousnete. Naleštěná sterilní nuda.
Ale takové tržiště, to je úplně jiný svět! Tady to žije, tady se nic neopakuje a vám to nedá, abyste neobešli všechny stánky, protože… co kdybyste minuli nějakou novinku, nějaké příjemné překvapení? A ten zájem je oboustranný. Stejně jako vy chcete poznat čerstvou nabídku, stejně tak chtějí prodavačky i prodavači uhodnout váš vkus a vaše chutě, aby vám mohli vychválit své zboží. Protože je jedinečné!
Trh stojí ale také na počátku toho úžasného rozmachu lidstva. Teprve když měl člověk něčeho dostatek pro svou osobní potřebu, mohl to směňovat s ostatními za něco, co zase jemu chybělo. Vznikl obchod, díky kterému začali lidé cestovat přes celé kontinenty a dělit se spolu kromě zboží o novinky a své znalosti. Rozjelo se to, čemu říkáme pokrok lidstva. A i když dnes má ten ekonomický hybatel podobu nekonečných číselných řad běžících na fasádě burzy, jeho počátek je právě na tom pestrém, voňavém a hlasitém trhu.
Ostatně latinský výraz reklamare, který znamená opakované vyvolávání na tržišti, stojí údajně za vznikem našeho slova reklama. Protože účinná reklama je opravdu o opakovaném hlasitém a viditelném připomínání toho, že vaše zboží je bezkonkurenčně nejlepší. Je to způsob, jak k němu připoutat pozornost a zdůraznit jeho originalitu! Taky si všimněte, jak třeba české výrobkyně skvělých marmelád, které vítězí i na mezinárodních soutěžích, úzkostlivě dbají na dokonalou adjustaci do krásných obalů.
Ty krásně zabalené dobroty ovšem nemůžete odnést v ničem jiném, než ve stejně dokonalé potištěné papírové tašce. Protože spolehlivě unese všechny vybrané džemy a navíc je vyzdobena ve stejném stylu. A to jsme jenom u marmelád. Všichni dobře víme, že ani zelenina nebo pečivo do mikrotenového pytlíku nepatří. Dobrotám z farmářského trhu je nejlépe v tradičních a stylových papírových taškách!
< Zpět na seznam článků
Papírové tašky >> Aktuality ze světa papírových tašek